Påsk!

Vilken påsk ja har haft!
Underbart helt enkelt..

Fisket har varit toppen (2,8 kg ena dagen) å träffa familjen och vännerna är alltid kul!
Dansa gjorde vi oxå, bugg och foxtrot! Jag hatar dock fullständigt att man får sååå jääkla ont i nacken, är det liksom meningen att killen ska tok trycka sitt huvud mot mitt?? NÄÄÄEE... -.-



Så har jag verkligen INGET spännande att förtälja alls?
Men jooo de klart jag har:
Ett ragg jag hade för nått år sedan har skaffat flickvän -.-
Jag blev halv dissad av ett halv nytt ragg -.-
Eller dissad var lite fel ord... men mjaw komplicerat skulle vi kunna kalla det för ^^
De löööser sig och jag är glad för alla inblandades skull :D (seriöst)



Nu är dock dilemmat när jag ska åka tillbaka till Sundsvall?


ANNAN NYHET:
Min offentliga blogg på ANN, ska få ett upp-piff! Det ska bli en länk till en blogg.se adress
Frågan är nog vad den ska heta?
Haa deee (sagt med JJ-dialekt)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0