Dan före dan?

Har nu uppdaterat den officiella bloggen oxå :D

Men den 13/2 är ju dagen för Alla Hjärtans Dag...lagom kul för singlar?
Mnja.. men äsh! Jag tänker nog banne mig köpa en ros till mig själv ja! ^^

Apropå apröra så hatar jag verkligen när jag inte får svar på mail/sms, jag tror mina vänner är ganska medvetna om detta...brukar ju kunna tjata ibland ^^ tihi!
Hur som haver så ser jag hellre att jag får ett "nej" eller liknande än att man sitter här ovetandes om vad som komma skall. Jag tror de flesta håller med om det.

Annars då?
Jo tack, sjuk som dom flesta. Små förkyld skulle man kunna säga, det sitter liksom bara i näsan ^^ höhö
Det roligaste var nog mitt samtal till blodcentralen idag, det gick till ungefär så här:

"Hej, jag har en liten fråga...kan man ge blod fast man är förkyld?"
"Nej egentligen inte, men hur sjuk är du?"
"Förkyld, alltså jag är pigg men snorig liksom"
"Okej, men så länge du inte säger att du är sjuk så ska det nog gå"
(Vid den här tidpunkten såg jag ut som ett frågetecken)
"Vaa?"
"Ja, en liten vit lögn, du får inte ge blod om du äter några mediciner dock"
"Okej..."
"Det som kan hända när du tappar blod när du är förkyld är att du kan bli värre själv dock"
"Jaha..okej.. Tack! Då vet jag"

UNGEFÄÄÄR så.. fast jag lät jätte glad. Då jag verkligen verkligen vill ge blod imorgon på Alla Hjärtans Dag :) Så länge jag inte ligger tok sjuk i sängen så tänker jag genomföra detta.. kan bli spännande ;)


Ha en toppen <3-dag!
Kramis
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0