Lördag 11/2

Känns som att jag är lite seg på att uppdatera? ^^

Hur som helst så har det gått några veckor av praktiken, här kommer den lite i punkt form:
  • Får prova på InDesign och Illustrator, vilket är grymt kul!
  • Har förknippats med Coop, ekonomi och vampyrer ^^
  • Kaffeautomaten är helig för alla bolag i Mcgarrett-huset!
  • Få äter lunch på kontoret
  • Varning för äcklig tystnad!

Å mycket mer såklart! Men så är det i alla fall, jag är nöjd :)

Igår var det Dragonsmatch också, tydligen vann dom mot 08:orna. Själv kunde jag inte stanna hela matchen, hade nämligen en kebab som låg och väntade på mig ^^

Denna dag till ära så har jag gått och typ blivit sj*k. Hatar verkligen det ordet, jag blir aldrig (peppar peppar ta i trä) sj*k! Så nu kurerar jag mig med té, alvedon och apelsiner :)
MEN! Något som är kul på helgen är att man har all tid i världen, nästan. Så jag tog och fixade till mig en smula, bara för att liksom :)

Allting blir faktiskt lite roligare! Att diska och samtidigt känna sig snygg = Najs! :)

Nää... nu blir de lite shopping, på Coop såklart ;)
Se till att skapa dig en riktigt bra lördag! :)
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0