12/1

Tänk att 2012 skulle bli så här?
Det trodde jag inte när jag stod där hos min granne, skålade i mousserat vin och såg siffrorna lysa på tvn när Malmsjö räknade fel (eller var det publiken?)
Nu har det ifs bara gått 12 dagar.. men det kan hända mycket på 12 dagar, mina kära vänner!

Först och främst så är det så många fina Infosar som far till stora staden Sthlm idag och imorgon :( Så jäkla tråkigt att jag inte förstått det än! Praktiken ska bli grymt kul.. men kommer jag känna mig ensammare än någonsin? Mnjaw, de återstår att se.. har ju trotts allt många fina Infosar kvar!
Men kommer sakna dom som far! <3 <3
Tur att skype och mobilen finns!



Den andra saken som har hänt.. är väl att jag ska bli blodgivare! Av en speciell orsak.
Att bli det... krävs mkt från min sida.. ni ska bara veta hur många restruktioner det finns kring sånt! Du får bland annat inte ha gjort en tatuering på 6 månader! :P


Hur som haver.. så kommer en del saker att måsta förändras p.g.a detta... å det är väl både bra och dåligt antar jag. Hur som helst så gör jag en god gärning, så det så!

Så 2012.. blir inte som 2011.. det lovar jag er.. Kanske är det t.o.m kärlekens år? Man kan väl hoppas iaf? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0