Lördag 3 mars

Shit va tiden går fort!

Hur gick blinddaten då?
Jo, det var ju skit kul att få fixa sig snygg och känna lite pirr! Så jag rekommenderar själva grejen, att iaf ha gjort det en gång ^^ Daten var trevlig, men killen var inte riktigt min typ så tyvärr blev det inget mer av med det.
Den första mars blev däremot en grymt bra dag! Jag fick nämligen en brorsson! :D
Min äldsta bror fick sitt andra barn och visst blir man glad av det! Jajjamäään!
Ryktet går även att jag satte namnrullningarna i gungning... spännande! ;)

Annars då? Hur mår jag? hur mår du?
Mår man någonsin alldeles perfekt?
Jo det skulle jag nog vilja påstå att man gör. MEN för tillfället är jag ganska...olycklig.
Låt mig deffinera ordet olycklig.
Det betyder att jag mår fysiskt bra, kan vara glad, kan vara väldigt glad och är inte deppig. Att vara "allmänt olycklig" som jag väljer att kalla det, betyder att innerst inne så känner jag mig sorgsen.
Mest troligt beror denna olycka av ensamhet, det är den enda förklaring jag kan ge och som jag känner mig bekväm med att acceptera.
Jag saknar vännerna som inte är i Sundsvall längre (men är självklart tacksam för de som fortfarande finns kvar här!) och kan väl känna att mina kvällar ser EXAKT likadana ut vilket gör att allt blir smått meningslöst/tråkigt.


Min kära pappa prentade in en mening i min familj för ett tag sen (som han hört på en föreläsning): "Skapa dig en bra dag". Jag tycker att det är en as bra mening som jag använder allt oftare. Det betyder att det BARA är du som kan göra din dag bra. Jag tror fortfarande att det är sant. Men den här långvariga lyckan då? Kan man verkligen "skapa" sig den?
Mjo det kan man nog.
Frågan är nog bara hur?

Det löser sig väl ^^ Denna lilla olyckliga period kommer att gå över, förr eller senare. Det är ju bara en fråga om tid. Tills dess får jag ta och skapa mig bra dagar ändå!
:)
Skapa dig en bra dag du med!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0