Lördag!

Lördah, lördah, lördah...
Hade jag varit lyxfru nu, då hade jag suttit här och skrivit ett blogginlägg med fixade naglar i fransk manikyr. Medan jag gjorde det skulle någon annan städa hela mitt hus samt diska.
Därefter skulle jag ta den ytterst snygga sportbilen för att åka och handla.
Mina otroligt dyra högklackar skulle höras över hela Coop.

Nu kommer det inte riktigt att bli såå... jag sitter här och skriver ett blogginlägg invirad i en filt och en otroligt stökig lägenhet. Snart ska jag ta mina trötta steg mot Coop, med min kärringväska såklart..
Living the dream?


Gårdagskvällen var iaf super bra! Jag, Malin och Jonas var ute å drack lite vin!
Kan fortfarande inte förstå hur jag kan bli påverkad på två glas vin? Det är ju otroligt!
Tjejen som för ett år sedan kunde shotta flera glas med explorer vodka kan nu inte ens dricka 2 glas TVÅ GLAS med vin??! IT'S WEIRD!


Så vad gör jag när jag sitter här på mina 24 kvadrat, söker efter kärleken och vägrar diska?
Jo, jag skiter i allt vad ekonomisk medvetenhet heter och gör en makeover!
Här är en från och till bild:



Vad tycks? :D
Jag for även och plockade ögonbrynen hos Veronica! Feels awesome att göra något för sig själv ibland. :)

//Erika

Kommentarer
Postat av: sandra h lind

fiiint!!!

2012-03-10 @ 17:52:50
Postat av: Serena

Vad himmla fint det blev! :D snygging :)

2012-03-10 @ 20:28:37
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: recha

woow, nice bruud!! :D

2012-03-11 @ 00:22:49
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Bälla

Awesome :D

2012-03-11 @ 22:37:43
URL: http://bellaht.blogg.se/
Postat av: Frittä

Sjukt fint! Bra initiativ!

2012-03-11 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0