30/12 -10

Vilken härlig dag!
Kändes riktigt bra att få jobba lite! :D
Dock kändes det som att jag hade världen största skjorta på mig.. :P jaw jaw! ^^
I like Konsum! ^^

Jag satt mest i kassan faktiskt... höll nästan på att bli irriterad på Leo! :S Tihi! Bara för att jag trodde att hon inte hade växlat till sig nå 50 öringar.. sen kom ja på.. att dom är ju typ utdöda.. xP.. Jaw jaw...

När ja va påväg hem märkte jag att jag hade as ont i ryggen/sidan/revbenen... en kassa-skada...:P När man för sig åt samma håll hela tiden så blir det lätt så...:P Hoppas de går över snart.. för jag avlider lite..:P



Jag kom även fram till en sak idag: Jag vet inte vad jag vill! :P Jag vet inte.. sorry.. men så är läget..:P
Tur att min söta vän Annie fick mig på bättre tankar iaf! ^^



Imorrn är det Nyårsafton = OB!!! :D :D GLAD! :D Ska jobba från 12:30 - 18:00! :) Så de blir nog bra.. sen blir det som sagt en riktigt lugn nyårsafton! :) Kan nog bli bra det med! Annars skriver ja väl ett inlägg! :P

Vill ni lyssna på en riktigt bra låt så lyssna på denna:
If you care...send me a sign!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0