DRAMA

Haha! ååh shit va saker händer! Här kommer dom:


DRAMA NR 1

Jag tog å gick till Konsum idag...klockan nie!! :O Hör och häpna!
Jag tog mig mod när jag kom in i butiken...frågade snällt och gulligt (ni vet...rådjurs ögon och ett smile från öra till öra) om chefen fanns i byggnaden. Mycket riktigt gjorde han det... Jag passade på att berömma biträdet om att det var en väldigt fin butik dom hade byggt upp.
Så kom chefen, Johan hette han! Väldigt trevlig! Jag förklarade mitt "lilla" problem (egentligen var jag as förbannad.. men mitt skådespelar smile försvann inte! ;P). Chefen ursäktade sig -så där vänligt som bara chefer kan- och bad om att få mina uppgifter så skulle han fixa det.
Jag nämnde även att han kanske kände min pappa som är chef på konsum i ström... mkt riktigt! Det gjorde han! Så man kanske har en chans på extra jobb där nån gång? hehe... nää vad vet jag! xP

Hur som helst.. så bad han om ursäkt.. och jag fick en chokladask som ursäkt! Den mottogs med glädje! Haha!
Så nu är jag glad igen! :D
Hjälpte t.o.m en annan kund! x)

DRAMA NR 2

Dagen fortsatte hur bra som helst! Jag skickade tillbaka en 800 kr bok till bokus! Å gick på tråk föreläsning! :P
MEN! Sen hände det overkliga! Haha!
Jag tänkte göra en annorlunda rätt:
Zucchini, lök, korv och krossade tomater blandat! Men till tänkte jag ha en bakpotatis!...Hur tror ni det gick?
Nej.. den exploderade inte..:P
MEN.. jag typ glömde bort den..:P.. hehe.. så plötsligt tittar jag upp... och ser hur massa rök kommer ur micron! HJÄLP -tänkte jag- och slängde upp fönstret medans jag öppnade micron och spolade kallvatten på det som fanns kvar. Förtvivlad tog jag min diskhandduk och vevade ut röken...tok rädd för att brandvarnaren skulle börja tjuta.
Som tur var gick allt bra...
...ja förutom för att allt luktar rök i min lägenhet.. men de lär väl försvinna om ett tag!

Haha! xD Ja...ni är välkomna att skratta.. de gjorde jag oxå.. efter ett tag! xP




Japp... det var mina fina draman... haha.. hel knas.. idag smsade jag även en viss person... vi kan kalla honom för "S"...:P.. haha... å han verkar inte fatta ett jäkla dugg!...eller...aa.. han verkar inte speciellt...klok...eller..aa.. lite dåligt samvete borde han ha haft iaf!...Men icke! haha! Den grabben lär få de jobbigt framöver iaf! xD

Jaw jaw... vilken jäkla dag! haha!
IMORRN GÖR VI OM DET!



NOOT!
:P...hur som haver...så har jag mat i kylskåpet! De är nice! ;D Å jag lyssnar på filmmusik! De e tok nice! :D
Neej... imorrn ska ja tok plugga! haha! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0