Imorrn va de Julafton! :)

Yes! Meeeen börjar fundera på om man inte kan skita i Julen? Asså seriöst.. ja börjar bli galen på allt gnäbb! >.< Men men.. de kmr säkert bli otroligt roligt ändå! Men...aa.. man kanske kan fira jul med sina kompisar nån gång? De vore rätt kul tror jag! :D

Skit samma! Jag tänker ha super roligt! :D
Min Jul kommer bestå av.. lite julklappar.. god mat.. Familj + vänner (ovanligt och kul!:D)..:D Mjaw typ så! :P
Så jag hoppas verkligen att den kommer bli bra... å att jag slipper va tomte.. -.-





Dock fick jag verkligen jäkligt konstiga sms nyss... Seriöst.. ja säger precis som min mamma alltid har sagt: "Glöm aldrig dina vänner, även om du skaffar pojk/flickvän!"
Men egentligen är de väl inget att haka upp sig på...
...meeeen likförbannat så gör ja de! xP
MEEEN.. jag bor i Sundsvall nu.. så... blä på dej! :P


Nää nu ska ja sluta skriva tror jag! ;) Hoppas ni alla får en toppen Jul! :D
De blir Folkan för mig på Juldan om ni vill träffa mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0