Jag överlevde!

Haha! Joo då! Jag överlevde fullt ut! :D

Det var en riktigt bra kväll!
Vi var i festlokalen som faktiskt är i samma trappuppgång som min lägenhet..så jag behövde inte gå så långt ^^
Mia och Jennie hade fixat den så tok fint å varit riktiga entreprenörer för alltihopa! :D



Vi åt massa god mat som många hade hjälpt till med!
Allt från korv, skinka, sill till Kristinas smör-grejs! (En blandning av messmör, grädde och kanel.. helt okej faktiskt! Kul att prova nå nytt! :D)

Efter en massa mat + tårta.. så kom musiken och spriten igång... eller...aa.. spriten var redan igång... men musiken hade vi mega problem med ett tag..:P Skit samma.. vi lekte nå roliga lekar och hade allmänt trevligt! :D



Efter allt de här.. var frågan: Att gå ut eller ej?
Det slutade iaf med att man inte gjorde de.. eller joo en del gjorde de! :P Men icke jag! ^^
Men vi hade trevligt ändå! Massa snack.. å.. allmänt trevligt..:)

Som skrivit så överlevde jag...de blev inget drama... men MYCKE intressanta grejer hände ändå! ^^
Mjaw mjaw.. så var min freda... hoppas er var lika bra! :)



Idag
är jag inte bakis! :) Jag hjälpte till å städa lokalen idag.. å sen gick vi några trappor upp och käkade jul-lunch! :) Trevligt värre! :)

Annars vart de inge vettigt gjort alls idag..:P
Men har iaf sett på film hos Mich med hon å Emelie! :) Trevligt trevligt! :D

Nu ska jag sova...tänkte jag iaf... imorrn shall I hit the books! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0