Juldagen

Oj oj oj.. vad jag ångrar de jag skrev för nån dag sen! Haha!
De är ju med familjen man ska fira jul! :P

Jag hade en underbar jul faktiskt! Med lilla Nova, bröderna, Malin, morfar, mamma å pappa.. och Cemile å Brodde! :D
De va faktiskt inge konstigt att fira med några fler.. men min familj har känt iaf Brodde och hans familj hur länge som helst.. så de kanske berodde på det oxå :) Hemskt trevligt var det iaf! :)

Ni kanske inte visste det.. men min familj går alltid i kyrkan på julafton... mest för att det är mysigt tror jag! :)
Sen vart de massa maaaat.. å såånt...  jag ställde som vanligt fram mina mandariner.. jag är nämligen inte så förtjust i julmat..:P

En annan tradition vi har.. är att äta krossade jordgubbar med madarinklyftor i..till efterrätt! :) Det är as gott faktiskt! Läskande! :) Så...japp! Här köper vi jordgubbar mitt i sommarn.. å fryser ner dom med etiketten: Julafton. ;)

Efter allt de där.. fick vi lite julklappar.. å såånt.. jag fick bl.a en skrivare!! As bra (frågan är hur ja ska få hem den te s-vall! :S)! Men men.. sen spelade vi om några julklappar! :D
Najs najs!

Hoppas ni oxå hade en bra jul! :)



IDAG är det Juldagen! Jag har varit hos min farmor & farfar för det årliga släktkalaset = Kakor. Det är alltid kul att få träffa alla... borde man egentligen göra oftare tkr jag! ^^

Men men.. idag ska jag ut.. de vart så efter en jäkla massa tvekande! :P Å TRO MIG när jag säger att det kommer bli YTTERST intressant! haha! Ska bli väldigt kul å se hur alla kommer agera!.. haha.. oj oj oj...
Tror det kommer sluta med att jag får göra ett val... iaf..
Nä.. nu får ni inga fler detaljer! :P

Vi syns på folkan! Eller.. nån annan trevlig dag! ;)

God fortsättning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0