Måndaaag :)

Härlig awesome dag!
Är ni medvetna om att de är så mkt härligare att vakna upp här i Ström än i Sundsvall??..:P Konstigt men sant.. kan ha med att göra att det finns folk här..å att det finns nått som heter VÄRME!! Men HÖJ hyran bara Mitthem!! GÖR DE!! SEE IF I CARE UH UH UH?? XP XP
Hehe.. lite bitter är jag nog över den där jäkla hyreshöjningen...:P... meeen meen...

Men idag är stora julklapps-bytar-dagen! :P Jag böt lite kläder å "råka" köpa en snygg shorta oxå! :D
Awesome awesome! x)



Imorrn ska jag träffa en gammal vän.. som jag faktiskt har varit vän med i...typ 14 år tror jag..men inte sett på ett halvår. Ska bli riktigt kul iaf! Vilken det är..får ni se imorrn! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du född i sundsvall?

2010-12-28 @ 02:53:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0