Onsdag 21:32

Inte långt kvar till julbordet för Info10 nu! :D De blir nog tok nice tror jag!

Dagen har förflutit... har haft föreläsning (har jag VARJE dag den här veckan..:P)
Läst Kotler helvetes boken.. ska lägga upp nån bild nån gång så ni får se! :P Men aa de e inte de att den inte är intressant..men de e det..att den är på engelska..å...aa.. tjock! xP



Raubtier - Änglar


Jag vill ha: 21 dec....24 dec...och 25! :D

21 = Hemresa
24 = Julafton = Mysigt! :D
25 = Släktträff och hemvändar-party! :D













Vad skulle du göra om jag sa att jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: recha

säga att jag tycker om dig med :D

2010-12-15 @ 22:13:03
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0