PLUGG PLUGG PLUGG

Vilken helvetes dag!! >.< PUUH! Äntligen är den över iaf! x)

Jag har pluggat/försökt att plugga från 11 till 20:00! :P... Jävligt jobbigt.. men måste man så måste man... å än har jag mkt kvar! *suck*

På tisda är tentan...om ja inte redan har sagt det..:P.. känns sådär..

Skit samma......xP.... De får gå som det går!..:P

IDAG
Har jag hur som haver...inte bränt nån potatis... MEN jag har gjort lax...å KOKAT potatis! :D Gick för jäkla bra! :D Så jag planerar för fullt hur jag ska lägga upp min tenta dag! x)


Just nu...ser jag på Beck och dricker choklad! :D Mums mums!

Ha de gott! :D


(((Duuuuuu!!! Lovade att du skulle höra aaaav dig! xP Blää på dääjj! Haha!)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0