Sabaton och Raubtier

Vilken konsert!!! Den var riktigt awesome!!

Jag å Recha mötte som skrivit upp Emelie. Efter att vi var å åt med henne så drog jag å Emelie till Gamla teatern!
Det var mycke folk där inne... men vi smälte in rätt bra tror jag..;P

Hur som haver så kom Nicklas, Pe och Gustav dit oxå efter ett tag.. så började Steelwing..

Steelwing

Å jag vet att bilden e suddig haha! xP Men men.. Steelwing..var...mer rock kan jag tycka än metal..
vad jag kände så hade dom inget eget sound.. men ja lär väl få äta upp mina ord om dom blir stora nån dag.. haha! xP Hur som haver så var inte publiken speciellt på heller...så jag antar att dom tyckte likadant..:P

Efter ett tag var det Raubtiers tur! Ett av två band som jag väntade på! :D

Raubtier

Riktigt awesome!! :D Jag å Emelie stod väldigt långt fram.. och fick kämpa för att behålla vår plats! :)
Men de e så de ska vara! ;) Älskar att man kunde texterna dessutom..konserter har en förmåga att bli lite bättre då... Blev ännu mer förvånad när jag faktiskt kunde hela legoknekt? Vart kom de ifrån liksom?.. men sen kom jag på att jag spelat den i bilen när jag körde från Norråker/Brattbäcken å hem...:P.. Så de va väl inte så konstigt..:P

Synd var dock..att Raubtiers elektriska sound inte riktigt kom fram.. det saknade jag.. för en del låtar bli så mkt skönare om man hör det riktigt väl... men men... :) Är det live så är det! ;) Synd var oxå att dom aldrig spelade en av mina favoritlåtar...Hjärteblod.. den saknade jag lite..

Efter Raubtiers excellenta framträdande gick jag å Emelie å tog deras autografer! Haha! Vi var nästan tvungna.. å vad gör man om man inte har papper eller vill skita ner kläderna? Joo...:


Men varmt var det! Någe jävulskt! :P Men men.. de gjorde inget! ;)

Sabaton


Riktigt underbara!!! Fy fan va bra dom var!! :D Bjöd på sig själv...å spelade alla underbara låtar som fanns! Missade inte en enda! :D :D
Där bilden är tagen är det inget tryck...men där framme var det! :P Å där stod jag! ;D
Men asså...ååh... vet inte vart jag ska börja.. jag blir alltid rätt känsloladdad när jag hör låten Final Solution.. så den spelade jag in! :) Den kan ni även lyssna på...på youtube.. eller facebook! :D
Sabaton gjorde rätt många extra nr.. å allt var underbart bra!!
Skulle lätt kunna se dom igen! :D

Efter deras framträdande så stack vi å hämtade jackorna...å de tog ju sin tid..hehe.. Då körde alla på "Allihopa på en gång" åsså vart de lite kaos såklart! ;P

Jaw jaw.. jag är riktigt nöjd! Helt klart värt 290 spänn.. :D

Såklart tänker jag ge er mitt fina klipp från konserten! Sabaton - Final Solution! ;) Lyssna och njut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0