SAMMANFATTNING

Mwaaw! Här kommer hela min helg!!:

Onsda
STÄDNING!! Eller..aa.. de vart.. datorn, datorn, datorn...å snabb städning! haha! x)

Torsda
Tåg på morron till Recha! Där blev man bjuden på mat å allmänt roligt snack! :D
Sen drog vi ner på stan för att träffa Emelie! :D
Å efter det:
SABATON OCH RAUBTIER!!! Men jag är så generös.. så jag tänkte tillägna ett helt inlägg till den konserten! Såå.. vänta en dag till så skriver jag om den imorrn!! :D :D
Efter den drog jag hem te Recha å sov!

Freda
Tog bussen hem te Ström! :D De va jäkligt najs! :) Köra lite bil..vara allmänt social med föräldrarna.. mjaw.. awesome! :)

Lörda
Awesome dag!! :D Va på granngårn.. å köpte en as god hallon juice! och kokos te! :D De va awesome! Sen vart de byn en sväng.. fick två förtidiga julklappar! I form av två tröjor! Alltid najs!! :D
Sen for vi hem å jag började göra mig i ordning för att dra uuut!
Kvällen var som sagt awesome!! Var med Weronica, Anna, Anne, Amanda, Sandra! Å de va riktigt kul! :D
Sen drog ungefär hälften till Folkan! De va lite folk där.. men de va rätt najs ändå! :)

Hehe! Jag e bara tvungen att citera pappa, den här dagen:
Pappa: När går dit tåg imorrn?
Jag: 13:35
Pappa: Jaha!...Om vi åker.. halv ett...
Jag: *stirrar på honom som om han var från vettet*
Pappa:... då blir det spännande!

xD

Sönda
Fyy faaan... den här dagen sööög..en aning.. Ni vet? När man vaknar upp.. å tänker att... hmm.. de kändes ju rätt bra ändå.. sen väntar man ett tag, börjar röra på sig och reser sig upp...för att genast sätta sig ner igen och konstatera att det vart en bakis dag lik förbannat! xP

Haha! Så.. efter ett tag drog vi te stan å ja hoppade på nå tåg..:p De va en familj som snacka med mig innan.. å tydligen skulle deras son med tåget. Å dom börja snacka om att han kunde sitta med mig.
Nu är det så... mina kära vänner... att jag är inte SÅ förtjust i barn...:P.. Jag tycker inte om att göra mig till.. å vara förstående..blablabla... SORRY men jag är inte sån! :P
PLUS att jag mådde skit!! Så jag bara log.. å  sen gick jag.. typ.. som tur var hittade dom nån annan.. hehe..
de va ju inte de att jag inte ville hjälpa dom.... men jag mådde verkligen inte så bra.. så jag förmådde mig inte att vara engagerad i deras problem..:P

Skit samma! Efter en jävligt jobbig resa.. bakofram! xP (tur att man sov hela biten).. så tillslut var man framme och gick den sista lilla biten hem... väl hemma.. kunde jag itne låta bli att köpa en pizza... hehe..




That was it! Om ni nu har orkat läsa allt! ;)
Idag började min nya kurs: Marknadskommunikation! Den känns riktigt rolig.. förutom litteraturen..:P
Jaw jaw!..
Imorrn kommer mitt Sabaton/Raubtier inlägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0