Snaaart torsda!

Underbaaaart! :D

Nu har jag städat klart! Klockan är elva på kvällen! haha! xD
Jag tog mig inte för tidigare nämligen! xP

Såå... nu måste jag packa oxå... fyy tusan... hur ska jag hinna??..blää!


Jaw jaw... Hörde att The Ark visst ska splitras oxå...säg så här: Jag tror jag överlever! ^^


IMORRRN HÄNDER DET HÄR:


SABATON OCH RAUBTIER!!! :D :D Kommer bli så jäkla kul att få se dom! :D
SOVA ÖVER HOS RECHA!!! (har även tvingat henne att bjuda på mat...mohaha!)
TRÄFFA ÄMEWLIE!!! Awesomeee! De va ju längesen nuu..

De kommer bli så himla awesome alltihopa så ja vet inte vad! xD

Imorrn far jag: kl 10:28 till stan! Å sen är de bara att dra te Recha å så!..:) Kommer bli awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0