Söndag

Mjaw.. den här söndan började ju inte bra...
...tänk att drömmar kan få en att må så?...weird... tur att de bara va en dröm iaf..:P

Idag är min officiella städ-dag... vilket är bra..men dåligt för att jag borde plugga...någe jävulskt...:P
Jaw jaw.. de får väl gå som de går..:P

MEN jag har krockat in i saker hela dan! De e som att nån puttar in mig i saker! hehe.. don't get it.. men men...btw är de weird att ha ett blåmärke typ mitt på armen som inte går bort??..:P


Snart åker man hem igen iaf! :D :D Så himla najs! Dock inte för mina böcker...jaw jaw.. får väl ta igen det i mellandagarna lr någe..:P :)


Nu ska jag fortsätta städa! Ha de bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0