Torsda! 23:05

Jahapp!
Vilken dag!
För första gången på en vecka har ja sovit till elva! Kändes så bra!! ;D
Men..sen va de föreläsning... å hem.. å plugga..lite..:P.. åå...aa..

Sen lagade jag faktiskt riktig jäkla mat! (inte för att jag lagar oriktig mat annars..:P) Jag gjorde: Kyckling m. ris och currysås! De vart...okej.....men orkar inte gå in på allt som blev fel..haha xP


Har börjat skissa på en ny tattoo! ;)


Åååå.... imorrn e de party som gäller! Julfest med Info10! Kommer bli awesome!..:D
Så.. min dag imorrn:

08:30 - Vakna
09:45 - Gå te skolan
10:15-12:00 - Föreläsning
12:00-13:00 - Hitta en röd sjal på stan! :S
13:00-17:00 - Fixa å trixa!
17:00-18:00 - Steka prinskorv
18:00 å frammåt: Äta, festa, dra ner på stan.. :)

Å trust me: Det kommer bli en intressant kväll!...
I värsta fall kan de bli massa drama å allt går åt helvete... men men.. lär ju märkas! ;P

Överlever jag morgondagen så ska jag skriva ett fint inlägg om den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0