Varumärke

Idag hade vi en awesome föreläsning om varumärken! :D

Bl.a. om det personliga varumärket!
Därför funderar jag på att be min kära vän Serena att förändra hela min blogg...
...men jag har inte bestämt mig än! :P

Vad alla personer skriver offentligt på sociala medier (facebook, bloggar..m.m) speglar ut till allmänheten/vännerna.. så att de får en bild av dig.. hur du är! :)

Därför är min fråga:

Vad associerar du med mig??

Vem du än är! Du som går in på den här bloggen! Vilken bild får ni av mig?
Kommentera anonymt om du vill... ja tkr bara de vore kul att veta.. hur mitt personliga varumärke ser ut! :)




Det finns ju nämligen en anledning varför jag inte offentliggör den här bloggen...;)
Den är nämligen lite mer personlig... ^^
Vill ni läsa min offentliga blogg så kollar ni här: AffärsNytt Norr

Ha de! :D

Kommentarer
Postat av: Serena

men lilla erika, jag kan ju inte svara på den frågan eftersom att jag känner dig för bra för det :P Men så får man ju ett "Erika momet (stava?)" ibland när man ser något eller då ;)

2010-12-20 @ 18:41:53
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Serena

Haha, det är när man ser något eller hör en låt som får en att tänka på dig :) typ som, den där skulle erika gilla ;) haha

2010-12-20 @ 20:40:35
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0