En normal Tisda?

De har varit en weird...men bra dag...
Vaknade tolv!! De har inte hänt på år och dar att jag har sovit i tolvtimmar.. men nu lyckades jag visst! x) Skönt va de iaf! x)

Pluggningen går åt skogen..eller...aa...inte går den in i huvet iaf! xP Organisationslära hit....transmissionssynen diit.. BLÄÄÄ! :P Men som avbrott i verkligheten for ja å träna! :D De va hur kul som helst.. men de e as halt ute nu! Ingen snö.. men halt! :S... Tur att min döende cykel har så fina hjul att jag tar mig fram iaf! ;)

Men nästa vecka blir de hemfärd iaf! :D Ska bli awesome! :D :D




Jag vill även ha tillabaka min förra hårfärg!! Fattar inte hur ja kunde bli röd/ljusbrun igen? It's weird.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0