Fortfarande dagen efter..

Allt gick bra med tvättmaskinen iaf.. :P.. så de va ju bra det! x) Nu har folket åkt.. å ja har pizza tills imorrn! :D Awesome! :D

Har även hittat en as jäkla grym aktion på tradera! Som ja måste vinna! Men I won't tell you what it is! ;) Vill ju ha den för mig själv.. även om ja inte direkt tror att nån som läser den här bloggen oxå skulle vilja ha det men ändå! :P

Nu är jag iaf lite mer som folk! Cola + Pizza + Choklad = Människa!
Japp! Jag skakade bort kolsyran ur Colan.. för det är ÄCKLIGT med! xP (överdrev kanske ;P)


Btw det finns ingen låt som gör mig så glad som American Pie med Madonna! :D Jag förknippar den med en väldigt glad tid.. när man va yngre, fick hälsa på brorsan i Umeå å livet lekte! :D De va underbart! Nu är man...aa...vuxen.. å tar sina egna beslut.. de e som de e

Bye, bye, Miss American Pie
Drove my Chevy to the levee
But the levee was dry
And good old boys were drinkin' whiskey and rye
Singing this'll be the day that I die
This'll be the day that I die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0