Fredag och PAJ

Jahopp! Så var vi här igen... ;) Inte vart de mkt pluggning för mig idag inte! :P Men jag har i alla fall varit tok duktig å gjort en hel paj! :D Köttfärspaj! Har aldrig gjort det förut så de var tok spännande! :D



Den kanske inte ser så jätte aptitlig ut.. men de va den! :D Med tacokrydda! :D ((där ser du vad du missar!))
Det enda som e kasst... är att nu har ja fullt med disk IGEN!... >.<...men men! That's life.. :P..

AH! Nu kom jag även på att jag har tvättid imorrn... gaahh.. -.- ... Å dom har fest i källarn..vilket inte kommer göra de vidare lätt att sova heller.. men men... vad ska jag mer klaga över?.. Att de e dyrt att åka hem? Att de suger att inte ha dusch i själva lgh utan att man måste gå ner för alla trapper?... hehe.. NÄÄÄ! JA e inte bitter! x)

Ja e faktiskt rätt glad... :) Klarar mig bra här ju! :D Å på Sönda får man besök av mom unt dad! :D NICE!

Ha det grätt så länge! Å plugga lugnt! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

ååååh! köttfärspaj som är så gott! :)

2010-10-23 @ 10:39:14
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paj är gott. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 19:04:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0