Good Night!

Vilken dag! Snacka om humörsvängningar! x) Ledsen-Glad-Ledsen-Glad haaha... lite skrattretande! Men mesta dels har jag varit glad som tur är! ;)

Morgondagens schema:
  • Plugga/Stretcha! (mitt nya knep! för att icke somna i böckerna!)
  • DISKA ((min kära granne borde ta å köpa en diskmaskin..tkr jag men ICKE! x) ))
  • Göra en paj?.. Köttfärspaj? Aldrig gjort! Men de vore kul att testa! x)
  • Nått annat onödigt! x)
BTW! Så har jag tjänat en dag!! :D :D Ja har gått å trott att först va re torsda..sen blivit besviken för att komma på att de va freda... sen blivit glad igen för att det faktiskt var torsda! :D så jag har tjänat en dag! :D





Muuuusic muuuusic muuuusic! :D :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

<3

2010-10-22 @ 08:33:54
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0