HATA DAGEN EFTER

YUUUSHH va ja mår skiiit idag!!! >.<

Gårdagen var rolig iaf! De jag minns av den! :P.. Vi kom dock inte så långt...men de va nog lika bra! :)

SÅ idag har jag mest spenderat tid med min fina porslins vän! x) Du är alltid där när jag behöver dig! ;D haha!
Nää.. men inte är de nån mening att äta än iaf...tror inte de va så himla smart att bara äta nudlar igår... så ja skyller på de! xP Men men... kanske ska ta å unna mig kebab eller nått sånt gott? Mysa framför tvn... å...aaa.. ha en härlig lörda? ;)


Kom nyss på att jag har alvedon hemma iaf! :D Känns lite bättre nu... klockan är ju trotts allt typ halv två.. :P.. så ja skjuter väl upp allt som har med skolan/disk/städning att göra, tills imorrn då! :P

Tycker att alla ni andra ska följa mitt exempel å ha en lika trevlig lördag ni med! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0