Lördag va de visst! ;)

TJOLLAHOPP! ;)
Pajen vart sååå mycket godare dagen efter! Konstigt men sant! ;)

Är det något jag hatar så är det när vissa grejer inte funkar när man ska använda dom! Torkskåpet i tvättstugan t.ex.! >.<.... Så nu har jag massa kläder upphängda lite överallt i lgh... >.< Meeen jag överlever! ;)

Btw..kan man bli uttorkad dagen efter?...igår åt/drack jag inte på nie timmar.. (blir lätt så om man sitter vid datan!) Å vaknade mitt i natten att ja va tok törstig! Weird! Men sant!...Kanske finns nått samband? Jag är ingen läkare så jag har ingen aning! x)

NU ska jag fixa lite pasta iaf! Å plugga... -.- (på en LÖRDA!!)... Här är btw en jävligt bra låt med Sinn Fenn! Den är underbar! :D Å vill ni hänga med i den underbara texten så här jag den oxå:


Klättrarna - Sinn Fenn
Jag har legat på stranden till sorgernas flod
och känt hur dess vågor skjölt över min fot.
När dess iskalla vatten kylt ner mina tår
och spridit dom kårar som rest mina hår.
Då dyker du upp med din rutiga filt
med korgen och vinet och tugget där till.
Du pratar och spelar så bra i vår lek.
Att sommaren är kvar trots att solen är blek.

Jag har vandrat längs foten till triumfernas topp
och korsat de vägar där andra gått opp.
Jag har lockats att klättra men alltid gått runt.
Jag anser att en fot på marken är sunt.
Att jag vill ta del av de stunder som ges
få njuta av livet och sjunga mig hes.
Smaka på allt och slippa att stå
på toppen av berget och bara se på.

I skuggan bland träden i dom ensligas allé
stöttar sig folket som slutat att se.
En del slutar klättra, en del slutar gå,
men vi har bestämt att vi håller på.
Och vägarna uppåt når alltid sitt slut
och tar man ett steg till så störtar man ut.
Nej, bättre ösa på så länge man kan
och utforska det klättrarna aldrig fann.
Ja, och utforska det klättrarna aldrig fann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0