Månda

Asså finns det några sämre dagar än Söndagar å Måndagar?? Seriöst.. måste ju va dom kassaste dagarna som finns? :P Men men.. jag har i alla fall försökt att göra den så bra som jag kan... lyckades inte riktigt dock

Den nya kursen känns iaf rätt små kul.. vi ska typ starta en organisation.. å få uppdrag innom det.. MEN vi ska oxå ha ett litteraturseminarium OCH ha tenta... HUR FAN TÄNKTE DOM DÅ??? I don't get it... har 3 böcker (varav en e på engelska..) som man ska läsa... å FÖRSTÅ! Ursäkta mitt vrede men de är inte så enkelt direkt..

Men jag har även provat på bas jumpan på Friskis och Svettis! :) De va små kul faktiskt :) Så det kommer ja fortsätta med... DOCK måste dom verkligen lära sig nått om kundkontakt! Jag har varit där tre gånger å aldrig blivit bemött på ett bra sätt... :P men men..


Sommar? Where did you go? Miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0