Mat?

WOW en känsla jag känner igen i denna grå-trista-jobbiga dag! HUNGER! :D

Kebabrulle here I come! :D


Btw...är man för ekonomiskt tänkande när man börjar tycka att det är bra att man missar måltider för att det "man tjänar på det".... ? :S... Inte för att ja hoppar så många måltider direkt... I like food! :D :D Men kan bara inte låta bli att tänka så... om jag t.ex. inte äter lunch nån dag så har jag ju den maten till midda ist! Alltså tjänar jag på det! ;) Mjaw... en liten tanke bara... inte för att det på något sätt är bra att hoppa måltider.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner också hunger nu. :P

2010-11-02 @ 11:59:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0