Onss...Tisd??.. Donno.. -.-

Idag hade jag den weirdaste tvättdagen in ma life... this happend:

Jag hade tid från 8-11 så ja va där vid åtta.. å då var båda maskinerna fortfarande igång! Så jag stod där å vänta i typ 10 min, innan en 'pakistanier' kom! Å han bad inte ens om ursäkt på engång! >.<.. Å ja blev typ bara irriterad. Tillslut sa han dock nått i stil med de å hedde sedan in sina grejer i torktumlarna! o.O
Ja hade tagit mina grejer å gått om ja varit han! Men men.. INTE NOG MED DE... sen när han skulle gå! Då bad han mig..MIG att he hans grejer i en plastkasse när grejerna va klara!!! Å jag vart nästan galen! >.< xP..
Snacka om att mina fördomar var på topp! ;P

Jag hedde aldrig hans grejer i nå påsar.. men han kom efter ett tag.. å knacka på.. så han fick ta reda på dom grejerna själv! :P Sen snacka vi lite.. å han va väl rätt trevlig... så ja fråga va han hette... då hette han typ Ashfuck! xD xD xD Jag doooog nästan!! xD


Annars har dagen bestått av kycklingomelett! xP Vi hade en stor diskussion om vad som kom först: Hönan eller ägget? Personligen anser jag att det är ägget som kom först så de så! xP Va tror ni? ;)











De här är ju sjuuukt! Såg ett inlägg på facebook om mobiler som tappas i backen...å då tänkte jag på dei -å mådde inte direkt bra av de-! Hur långt får de gå egentligen??? >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0