Saturday! ;)

Denna dag...har blivit allt annat än effektiv... eller.. aa.. beror på hur man ser det.. men jag HATAR att vakna och tro att klockan är as mycket för att sedan upptäcka att den är typ åtta! >.<

Meeeen... jag har införskaffat en ram iaf! :) En svart ram till min kattaffisch! :D Men disken och pluggningen blev dock lidande...:/




Jag vill ha smssss!!! (från dig!) Har man årskort så vill man ju använda de oxå! ;P (apropå ingenting! xP)

Hur som haver.. så blev det bio idag! :D Jag, Annie å Emelie åt först kinamat! Å medans vi väntade..så visade vi de snyggaste killarna från våran hemort! Annie tyckte dock att de inte direkt fanns nå snygga killar i ström, kan ju ha å göra med att vi inte har likadan smak kanske? ^^ Jag: "Jag har ju visat dig dom snyggaste killarna i hela ström ju!" Annie: "Shit! Är de där dom snyggaste...hur ser då resten ut?" Haha! De va så klockrent att vi vek oss av skratt! xD

Sen drog vi på bion, där mötte Lisa å Gabrielle oss..och vi bestämde oss för att se "The other guys"!

Den var faktiskt bra! :) Så jag har haft en riktigt lyckad kväll! :D



Imorrn...kommer dock bli någe jääävulskt jobbig....:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0