Sönda!

Vilken dag!

Mom unt Daddie va här å de va toppen! De blir så lätt ensamt när man bor själv... :P.. Men de va riktigt kul! Jag fick min stol lagad, min cykel fixad (som tyvärr inte har så långt kvar...i detta liv...*snyft*), min disk diskad... å massa mer... okeeeej... nu låter de som att ja inte gjorde nånting.. å tro mig när ja säger att ja protesterade! Men de va nice att bli lite...ompysslad liksom! :) Allt de där gör ja ju annars själv ;)

Men! De vart en tur på Coop och Birsta oxå! :D Å snacka om att man uppskattar en biltur mer nu när man inte har bil själv å måste ta sig fram med cykel.. :P... Men de va riktigt nice! Så det blev lite roliga grejer handlat å allt! :D


Jag vet inte hur ni märker att era föräldrar har varit hemma hos er... men så här märker jag det! xD Min mamma har typ gjort fint i mina lådor! Tro mig.. de såg verkligen inte ut så där förut! x)

Nu lyssnar jag på min vackra Finntrolls skiva! :D :D Den är så fiiiiin! Fast mina grannar kanske hatar mig xD Men de skiter jag i! Dom hade fest för nå dagar sen...så de e inte mer än rätt! x)


Ha ett trevligt slut på helgen! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är såhär: Att folk som är intresserad av min blogg brukar jag oftas bli intresserad av att se vad det är för person som läser min blogg... Hehe....

Vad kul. Jag har lagt till dig nu. Har du lagt till mig? =)

2010-10-25 @ 11:12:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0