*suck*

ååhh jag har as stor lust att bara skriva att det är en skit dag det här.. men de vore att ljuga..så ja skiter väl i det..

Men filmen var bra iaf! Blev nästan sugen på att skaffa en unge själv.. men...jag går inte ihop så bra med barn..så ja struntar väl i det oxå (för tillfället) xP Nått annat jag skiter i...är pluggningen...(för tillfället)..

Men men...ETT TIPS:
Se inte på kärleksfilmer, lyssna inte på kärleksmusik... om du inte har någon kär... det är bara deprimerande.. -.-




Men IMORRN... ska bli en bra dag! Hur kan den inte bli det liksom?...allt är ju..bra liksom...aa.. jag har gjort de jag kunnat iaf! :) ((Många liksom det blev! xP))

GAAH! Varför kan det inte bli den 6 November snart?? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, det är inte så det funkar. Undrade om du ville följa min blogg så kunde jag läsa din? =)

2010-10-24 @ 01:24:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra Lind

<3<3<3<3

2010-10-24 @ 01:27:36
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0