Tihi!

Jag har namnsdag idag.. om nån ville veta! Haha! Ja har redan tjatat på Recha en gång om att hon skulle gratta mig.. så you better do it U2! xP (Trodde alla visste att ja hetter Jenny i mellanamn..liksom.. DAH! xP)

Btw så satt jag nyss med hemgjord svartvinbärssaft å kexchoklad å försökte plugga... gick inte så bra dock.. :P
Nytt försök imorrn! :P

You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round



Tänkte att du kunde få smsa först idag...men de gick väl tydligen inte.. Ja tänker inte va först nu iaf! :P


Annars e väl livet som vanligt eller vad säger ni?... Fyllt med ångest, bestlut, pluggning/jobb, mat som ska lagas..å ätas för den delen... SÅ för att göra den här dan komplett ska jag diska! Låter de inte kul så säg? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0