17/9

Inte långt kvar nu! Snart åker jag hem...  hem till ström! :D
Känns bra, fast jag trivs bra här med... att bo själv, inte höra massa tjat, å inte behöva berätta exakt vart man går och när... jävligt najzz! ;)

Idag är det freda! Känns konstigt! Jag har haft 2 lektioner under hela den här veckan.. å de var på 2 timmar vardera.. rätt slappt.. men man pluggar väldigt mkt hemma, å då måste man ha nått som heter självdiciplin.. vilket inte jag har alla gånger och hamnar därför HÄR (å på facebook)! x)

MEN förutom att jag ska plugga... å äta nån pasta! :D Så ska jag baka en kladdkaka å chokladbollar! Så är ni i närheten så e de bara att komma förbi! ;)

Btw så ringde söta Emelie nyss! :D Sånt tycker jag om! :D Spontant och glatt! Ska ta å ringa lite folk jag med.. när ja fyller på mer pengar! ;)

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0