Bakplåtpappers myserium löst!

Har har ni vad jag har gjort med bakplåtspapperet:



Lite otydligt kanske? Men så här är det: Jag har rätt länge nu skissat på en ny tatuering! Å nu när den är "klar" så vill jag gärna kolla hur den ser ut på mig...SÅ på bakplåtspapperet ritar jag av tatton... sen vänder jag på papperet..målar i linkerna med tuschpenna och trycker papperet på skinnet..så att tuschen färgar av sig.. sen fyller jag i med en svartbläckpenna! :D
Låter det hel knas? Det är det inte! De är as smart! Så gjorde jag med min första (japp de lär komma fler! xP) tatto.. bara så att man blir så pass säker som möjligt på att det blir snyggt så att man inte ångrar sig..

Slutsats: Jag ska fila mkt mer på den min tatto idé innan jag gaddar mig igen.. men det kan bli nått nån gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0