Black and White

Igår jag var som skrivet på en fin middag med Committarna m.fl
Först var vi på förfest med faddrarna innan vi drog till våningen som tydligen är ett super fint ställe i sundvall, jag vet inte om jag var så imponerad egentligen. Hur som haver så minglade vi lite innan vi satte oss och åt, då träffade jag på två tjejer som hade stuga i Blåsjön och visste vilka några strömsundsbor var! Världen är bra liten ibland...


Min outfit för Black and white                       Min outfit för ölympiaden

Hur som haver...så var det inte värt 300 spänn... fast maten och sällskapet var bra! :)
Efter våningen så drog vi till kårhuset...de va mkt folk.. å vi hade kul..men aa.. inte världens bästa kväll..

IDAG
Vaknade jag typ tolv! :S Men vi var ute sent igår (vart jävligt kallt) så de va nog inte så konstigt. Men annars tänkte jag baka idag.. MEN jag har ingen sån där... nål att kolla om kakan är klar med... så jag tror jag ska knacka på hos nån granne, om jag vågar.. haha x)

BTW så har jag en granne som heter Callum Bloodworth!!! Hur awesome namn är inte det??? ;D Tyvärr såg han inte alls ut som en vampyr.. som jag så fint hade utformat i mitt huvud..

Ha det bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: Grannvampyren

Hade ytterst tråkigt och är alldeles för pigg för att sova, så vad gör man då. Jo då googlar man sitt egna namn på och då kom detta upp!

Tycker att det är fantastiskt kul att mängder med folk häruppe trodde att jag skulle vara vampyr!

Därför tänkte jag passa på att be om ursäkt för min ovampyrighet,(är det ett ord) men kan upplysa dig om att mina hörntänder är något spetsiga så kanske ligger det något i släkten...

Nu ska jag hänga mig upp och ner i taket och försöka sova efter att jag har druckit min kopp blod!

Ha det gott.

2010-09-23 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0