Brorsan 30 år! :D

Idag fyller min brorsa 30 år! Fatta vad tiden går fort!.. :S Om ni inte redan har räknat ut det så är jag lite av ett sladdbarn! x) 11 år yngre än äldsta brorsan! :P Sen har ja en till som jag är 8 år yngre.. :P

Jag minns när man var liten.. å jag fick nästan alltid fira min födelsedag på brorsans... de var inte direkt kul! För de innebar att nästan ingen uppvaktade mig på min riktiga dag!.. det sög!

Men jag vet inte hur det är med er andra.. men jag känner att ens födelsedag betyder mindre och mindre..jag minns när jag sa till folk flera dagar i förväg att snart...snart var det min födelsedag!
Å nu när man inte ens bor hemma betyder den ännu mindre! Men jag ska iaf ha lite folk här! :) Å jag hade visst fått ett kort hit skickat! Spännande! Men kommer inte öppna det förnst imorrn! (Dock vet jag att det är e hemifrån.. så nån hemlig beundrare har jag visst inte ;P)  ;)

Kommentarer
Postat av: reeeeeeeecha

hehe, tog det inte som en pik mot mig så det är lugnt ;)

2010-09-20 @ 17:49:17
Postat av: Serena

Neej, för om jag hade haft det hade jag ju fått rösta :P har bara norskt medborgarskap.

2010-09-20 @ 20:09:20
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0