Den 29 September...är imorrn!

Idag har Leonell varit här ett tag! :D De va najs! (kanske skulle ha städat bättre..men men ^^) Vill fler komma så är det fritt fram! :D

Imorrn är det den 29 September...det kommer bli min sämsta dag någonsinn... eller..aa...de beror på.. hur det går på tentan..å lite sånt...

Den 29 september finns inte med i vår almanacka! x) Det ursäktar sig Dunderkoll UF för! xD Men vi vet faktiskt inte varför den inte gör det x)





Imorrn...(den 29 september) kommer bli en ångest laddad dag.. (Tentan!)...och jag kommer göra ett väldigt viktigt beslut..eller rättare sagt.. du kommer få göra ett viktigt beslut.. å jag kommer bara hoppas på att allt kommer bli bra... Men vi får väl se vad som händer! Än kan man inte ta ut nått i förskott! ;)

sammanfattningingsvis: Den 29 September kommer bli en...annorlunda/ångestfylld/jobbig/ev. underbar dag!

Kommentarer
Postat av: reeecha

Allt löser sig tillslut vettu! :) <3



Förresten brummar jag förbi sundsvall imorgon kväll ;) Men blir nog väldigt sent, men KANSKE säga heeeeeeeeeeeej, Heeeeeej då! ;) haha

2010-09-28 @ 17:27:10
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0