Livet i S-vall

Allt går riktigt bra faktiskt... jag stor handlade igår t.ex! Cyklade 1 km.. med tre kassar på styret (handlade såklart på konsum!) men det gick!

Igår hade vi faddermidda... vi fick potatissallad, kyckling å sås (nej inte sån sås! xP). Så de va nice.. sen tog jag en promenad till Navet (där alla bussar går i från) jag vart inte mycket klokare på det dock..
När jag gick hem återupplevde jag känslan av att min katt inte finns längre.. en del av er kanske tycker att det är as löjligt... men ey.. jag har t.o.m gjort en tatuering för att hedra honom...det borde betyda att han betydde mycket för mig.
Så det var ingen rolig känsla direkt... även om den bara varade en kort stund.

Idag ska jag äta den goda rätten blodpudding! x) Seriöst...jag tycker det är gott, men vet att många inte tycker det.. weird... :P Men men..  Ikväll är det nått som heter CAPS, det är en dryckestävling där man typ har var sitt glas som man ska pricka med en kapsyl lr nått.. Ja vet inte riktigt hur det går till...får nog skriva imorrn å berätta! ;)

Kommentarer
Postat av: jojjo

skinksås ;)

2010-09-08 @ 16:50:45
Postat av: Erika

Aa! De e gött de med! x)

2010-09-08 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0