Mer nollning och föreläsning!

Tisdag
Igår hade vi inte mycket på schemat! Men jag for ner på skolan för att
gå på nån föreläsning om 'hur man läser på universitet'..helt onödigt! xP

Efter det for jag till Coop Extra! Såklart tänker jag inte överge Konsum bara för att
jag flyttar till en annan ort! (vad trodde ni?^^) DOCK så var det kanske inte världens bästa
idé att ta en annan väg för att det "kanske finns en genväg". Det fanns ingen genväg...
Så jag cyklade lite fel.. på ca 2 km.. men men! Motion har ingen dött av! ;)

På kvällen var det kampen om J-huset, då Committ tävlade mot Jfs (journalister).
Grenarna var:
  • Ägg-löpning
  • Mega säckhoppning
  • Krokodil spottning
  • Irländsk julafton
  • Strut fotboll
Jag var med på säckhoppningen och krokodil spottningen! Det var riktigt kul faktiskt!
Vi är ca 50 st..lr nått sånt i Committ så alla kunde inte vara med på allt.
Tyvärr förlorade vi...men jfs fuskade ju..så de var inte så konstigt.. :P



Onsdag

Idag har jag varit på min första föreläsning om Kommunikation, den påminde mkt om
det vi i SP3 läste i Filosofi: Sändare - Meddelande - Mottagare

Men det var helt okej! Än så länge känns det inte som att jag har valt fel i alla fall...
Efter det gjorde vi lite intervjuer om varandra... och sedan gick vi iväg till Fixarmässan..
där massa företag var...å vi tog lite broschyrer..

Sedan dess har jag varit hemma.. och fixat lite här.. även om jag råka fastna lite här..

Ikväll är det mingel på Kårhuset! Så jag ska väl dra dit tänkte jag... får väl se hur det är!

:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du verkar ha det roligt :) jag har det super bra men för mkt att hålla reda på är rätt lost men det är definitiv skönt att slippa filosofin :P

2010-09-01 @ 23:01:36
URL: http://tjomalinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0