Mjaww

Varför fastnar man alltid vid datorn?? Jag borde plugga! :S
Men men...igår va det party party överallt iaf...vi spelade brännboll, va på förrådet (där alla studenter bor) och tillslut kåren, det var inte så kul som det kanske låter... MEN ikväll blir det nog roligare, det är nämligen filmsittning!

Jag ska va utklädd till catwoman! :D Jag orkade verkligen inte lägga ut massa pengar på nått annat, så med: En kattmask, svarta stövlar, midjebälte, svarta jeans, svart topp så förvandlas jag till catwoman!



Har ni nånsinn sett ett sånt här stort äpple??? Inte jag... xP Äpplet heter för övrigt 4147...*Arbetsskada*
((Btw så tkr jag att min hand ser allmänt mongo ut.. men skit i de xP))

Nej nu ska jag göra nått vettigt!.. Plugga... *suck*...
Min plan för dagen:


Plugga-Diska-Fixa sig-Förfest-Kåren-Däcka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0