Nu reser jag...

...inte så långt men ändå! Nästa vecka far jag till Umeå..ett tag.. <:
och sen den 25 far jag hem till ström över helgen! :)

Brorsan fyller ju 30 år den 20 sep.. så de måste man ju fira! ;) Sen fyller ju jag år den 21.. men det var mindre väsentligt.. :P

Frågan är bara hur jag ska hinna läsa ut 4 böcker... förstår faktiskt inte det.. visst det är små intressant men de mesta är rätt självklart. Vem fattar inte den här modellen: Sändare-Meddelande-Mottagare? Rätt självklart aight? Men jag har faktiskt lärt mig två nya ord! Redundans och entropi!
Redundans betyder Förutsägbarhet, struktur och entydlighet!
Entropi betyder kaos, oordning och mångtydlighet!

Igår var vi på nått som heter Caps. Det går till så att man sitter i skräddarställning, ett ben ifrån sina glas som står i mitten. Man har ett glas i mitten mitten som alla har hällt lite i... sen ska man försöka träffa de andras glas med en kapsyl, den som missar får dricka.. den som träffar mittenglaset måste dricka det! ALLT! Sen får man poäng för de man gör och tillslut vinner då någon! ;)
Jag var dock inte med... jag och några tjejer gick hem till en av dessa och såg på Idol och åt popcorn! Mycket trevligt! :)

Btw så lagade jag nyss Korvstroganoff! De vart as jävla gott! :D Jag har även gjort en budget...som pekar att ja har mindre en halva bidraget kvar... å inte ens hälften av månaden har gått.. :S... men de går säkert vägen! x)

Kommentarer
Postat av: Serena

Haha, hur stor är chansen? :P



Och btw så tror jag att du kommer klara dig på halva bidraget... speciellt med tre påsar mat i kylen ;)

2010-09-09 @ 22:26:16
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0