Onsdag

Tjollahopp!

Imorrn har jag litteraturseminarium... JIPPIE! NOT!... >.<....
Å nu måste jag plugga järnet av mig... orkar jag? kanske! :P Ska bli jäkligt intressant att se om man orkar och kan plugga nu när man ska hem! Vem vet?

Igår kväll kom jag (hur som helst) på att jag snart e 20 år! FATTA 20 jäkla år!! Jag kommer ihåg när man var liten å kollade upp på dom som gick i högstadiet! :S Å Nu är jag snart 20!! Kris? Nää.. haha xP Men ändå!.. 20 år...shit..

När man har vant sig vid en sak...så känns det bra... men när man får se en glimt av nått man kunde haft...så känns det kanske inte lika bra.. Men hey! I'll live! :P

Kommentarer
Postat av: sandra

haha JAG är snart 20.. du har ju ett år kvar.. och jag bara några månader.. så ta det lugnt med åldersnojan Erika;) vi ses till helgen! kram

2010-09-23 @ 12:29:19
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: Serena

haha, ja den har jag kvar, har ju som inte annvänt upp allt än :P den tar som aldrig slut, i like it! :D

2010-09-26 @ 18:22:52
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0