Slutet på Nollningen!

Så var man fullbordig etta! :)

Gårdagen var toppen bra, vi var några tjejer som gick hem till en annan tjej å hade förfest först..((haha! Älskar den där meningen så ja va bara tvungen att skriva den! xP) Sen gick vi iaf till Kåren där det var sittning... vi fick:

En Tomat med ost på?.. x)
Kyckling, klyftpotatis å sås..
Å vitchoklad pannacotta lr någe liknande..

Allt var gott iaf! :) Jag var även utklädd till Catwoman.. men de va många andra som var mycket bättre utklädda än så! Sailer moon tjejerna t.ex.! :) Hur som haver så blev det priser utdelade och lite sånt, sen var det bara att fortsätta festa! :)

Tyvärr har jag ingen bild.. men de finns lite här och där på facebook! :)
Något jag inte förstår är varför jag inte vart påverkad? Okej... från början vart jag det... men inget senare på kvällen... fattar verkligen inte det... Shottade t.o.m minttu! Å idag mår jag bra! Fattar ingenting..Men kul hade vi! :)


Idag är min ångest dag... jag har ifs tvättat, städat...ätit pizza.. men nää ingen bra dag iaf.
Jag saknar mina strömsunds vänner...min kära katt... dig... min kondition... pluggnings motivation.. Så det känns inte toppen just nu...

Har ni nånsin varit med om att ögat...lr ögonlocket lr nått liknande.. har börjat rycka för att ni är stressade eller rädd för nått? Det har jag... Men men... nu sitter jag med tända ljus och lugn musik.. tänker ta mig tid att fixa mig själv lite...å må bra! :)

Hoppas alla ni andra mår bra! Om ett annat kanske det hjälper att tända ett ljus och ta det lite lugnt, dricka te..å glömma bort dina tankar för några sekunder...
<3

Kommentarer
Postat av: Serena

du menar en såndär silverfisk som sprattlar i ögat? :P



Saknar dig med lilla Erika <3

2010-09-12 @ 22:04:34
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: recha

Och jag saknar dig med!! :D

Hoppas jag var inräknade som strömsvänner iaf ;) haha.

2010-09-12 @ 22:13:42
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: sandra

det kommer bli bra tillslut! tänker på dig! kram!<3

2010-09-13 @ 13:13:06
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0