Söndagsångest?

Klockan är typ tie över tolv... alltså är det numera söndag och tid för söndagsångesten...
Emelie skrev nyss i hennes blogg om denna otroligt obehagliga känsla.
Så jag tänkte skriva av mig lite jag oxå!

För tillfället har jag ångest över lite allt möjligt, en sådan stor sak som att... har jag valt rätt utbildning t.ex.? Är de det här jag vill? Jag läste lite ur mina nya böcker idag...och dom känns inte så roliga.. men jag ska kämpa på ett tag till.. kan ju inte ge upp än heller!

En annan sak jag är lite less på, är politiken...seriöst... det börjar bli lite väl mycket nu...reklamen finns överallt, visst jag är liite intresserad, men inte tillräckligt för att jag ska tycka att det är kul att höra om det konstant och jag tror att jag inte är ensam om att tycka det.

En annan sak jag vill klaga över är att det är skit kallt i min lägenhet.. men jag ska nog få till det!

MEN nu när jag har klagat lite..

Å apropå ingenting..så har jag världens bästa bröder!! <3

Å annars så har jag bakat idag! Det gick riktigt bra...å imorrn ska jag städa å plugga antar jag.. <: Om tre helger har jag tenta...och de två innan det tänkte jag fara bort... får väl se hur det går.

Bryr du dig?

Kommentarer
Postat av: Serena

klart jag bryr mig ;) liiiite iaf :P

2010-09-05 @ 12:11:33
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0