The End Of 29 September

Slutet gott allting gott? Nja...

Men joo..  visst slutade 29 september bra.. väldigt bra egentligen även om ditt svar inte direkt va det jag ville ha.. så var det okej.. eller tillräckligt bra.

Å killar ska fan i mig va lite bög..de mår dom fan bara bra av! :P Hur många kan hålla med om: att hålla handen inte är bögigt??? Ganska många tror jag! :P Varför är vissa killar så himla rädd för att associeras med det? Gör mig mest bara arg faktiskt.. :P

Ja ska nog ändra på dig! ;) lite iaf! ;)

Den 29 September blev ju trotts allt är bra dag! :)

Tycker även att Oskar Linnros kan ta å sluta röka samma marlboro! (Men låten e bra ^^)

Kommentarer
Postat av: sandra

re. haha ja! det är en JÄTTEstor affisch, där endast han är med! gah han är så snygg!:D

2010-09-30 @ 12:50:37
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0