VALET

Jag hoppas att alla ni som kan rösta har röstat! Om inte på ett parti, så iaf blankt! En röst är en röst! :) Jag har röstat och sitter just nu och tittar på valvakan på ettan! Vuxenpoäng till mig! (jag hade kunnat kollat på How I Met Your Mother!!)

Politik är nått som är väldigt känsligt och sticker i ögonen på folk, å jag tvivlar på att jag är den enda som har dragit förutfattade meningar om någon som har röstat/står för på ett specifikt parti. Jävligt dumt...men sant.. Fördomar kallas det väl? Det finns inget jag hatar som fördomar.. men det finns överallt och alla har dem. DEM!

DEM och DE är två ord (apropå ingenting) som många använder på helt tok fel sätt!! Vilket jag tok stör mig på! Kan man inte använda orden rätt... använd dom inte! >.< Typ: Dem är roliga! FEL FEL FEL... >.< *suck*








Vill ni veta vad jag röstade på? Är nog inte så svårt att räkna ut ;)













BTW så var "Nina Frisk" filmen inte så bra.. men 19 spänn var den väl värd tror jag! x)

Kommentarer
Postat av: reeeeeeeeeeeeeeeecha

Hahaha jag kan inte skilja mellan de och dem... därför skriver jag oftast dom i alla fall! :D Du kan gärna få lära mig skillnaden om du vill någon gång? ;p

2010-09-19 @ 21:30:37
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: jojjo

hahaha jag håller med på dem och de, störande när folk använder de orden fel x)

2010-09-19 @ 23:33:27
Postat av: Serena

Jag hade kunna säga att fen filmen inte var bra :P

och nej, jag har inte röstat. Jag får inte :(

2010-09-20 @ 19:07:07
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Sandra

och jag stör mig på folk som använder ordet tok! haha nej men skämt åsido.. varför var det gnäll-tv på valvakan? jag fattar inte! (jag fick också vuxenpoäng, jag kollade hela kvällen)<3

2010-09-20 @ 20:59:46
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0