Won't you come for my birthday?

Haha! Ååh! Jag har tänkt på lilla söta Pramod i filmen After the Wedding hela dan! x)

Men men.. att bli 19 år.. känns det nån skillnad? Naaaaj! xP Men de va lite annorlunda att vakna upp och inte vara hemma på sin födelsedag! Men jag hade ett jätte sött kort att läsa.. å massa söta sms! :D Sen hade jag besök av mina fina grupparbetare! Som kom med blomma å kort å allt.. Himla fina vänner! Så jag bjöd på allt ja bakade igår å vi hade de najs! Sen fortsatte vi plugga inför torsdan..*suck*

På kvällen kom Emma förbi! Med bodybotter! Har aldrig använt men ska bli kul att testa det! :D Himla najs! :D Vi snackade om allt mellan himmel å jord! ;) Å nu sitter man här igen! Efter att ha läst massa grattis hälsningar på facebook! :D Bara jag som får nått sånt där konstigt leénde på läpparna när man skriver tack till alla? Tihi! Ja tycker det är tok kul iaf! ;)

Söta Vänner<3<3<3<3

Tänk om man ändå fick sova nu? :) Men icke! Nu ska jag fortsätta på min presentation lite.. innan jag går å lägger mig! Kan knappt vänta tills ja får åka hem! Misstolka inte...jag har det hur bra som helst här.. men saknar ju folk! ;>


Remember this? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2010-09-22 @ 05:47:38
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: sofie

hehe japp men känns lite läskigt att tiden går så snabbt ett helt år sen läskigt! Föressten grattis i efterskott!! :)

2010-09-22 @ 13:21:38
URL: http://tjomalinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0