B-rapport

Alltså...det här med B-rapport... jag finner inga ord för att beskriva mina känslor för den. </3
Jag minns tiden på högstadiet, då man kunde skriva jätte roliga rapporter och uppsatser. Med källanvisningar till Wikipedia, rolig fakta och konstiga bilder. Låt oss säga att det inte riktigt går till så på universitet. PUNKT.

Det bästa med att sitta hemma och jobba är dock att jag får använding av den skönaste tröjan EVER:



Apropå Dragons (som jag är funktionär för) så spelas en match imorgon!
Jag ska självklart jobba! Ska bli grymt kul! :D



Igår var det julmys på Kåren som gällde, så här såg det ut:

Mia, Jennie och André var några av de som arrangerade :)
(Grymt bra jobbat!!)


Musikquiz! :D


Tomten kom till och med! ;)
Jag fick en drinkbok samt filmen "Million dollar baby" GRYMT AWESOME! :D



Nu ska jag försöööka skriva lite till på rapporten. Kul...eller inte...
Sa jag att vi inte har nått jullov btw?
*suck*
Men äsh! We can do it! :D

Ha det bäst så länge!
//Erika

Kommentarer
Postat av: sandra h lind

kram till världens bästa erika!:) hoppas du kommer på juldan... <3

2011-12-18 @ 14:50:08
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0