Bra dag!

Effektiv och bra dag!
Från promme till styrelsemöte och slutligen plugg.


Dagens visdomsord: Våga svälja din stolthet ibland. Det krävs bara det och en ursäkt, så har du kanske några nya vänner. I did it, so can you :)


Har jag berättat att jag har fina föräldrar?? :'D
Otroligt fina!
När jag bodde hemma, hade vi alltid en tradition med "ring-paket". Det var nämligen så att vi har en bonad hemma med tre fastsydda ringar (typ nyckelringar) på. Varje advent fick jag och mina bröder varsitt paket fast knutet på dess ringar. Detta var istället för en paketkalender eller liknande.

Titta vad jag fick i postinkastet idag:


"En liten bok om KRAMAR" - En bok med massa söta bilder på djur som kramas.
Fick även en söt tomte! :D
Sånt blir man riktigt glad av :D


Bara bra saker har hänt idag faktiskt! :D
I like it! :D

Ha det bäst!
//Erika

OBS OBS kolla in Sunes jul på youtube!! :D :D 1 december idag ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0